Skip to content
Snippets Groups Projects
Commit a5da9c6d authored by IEpickI's avatar IEpickI
Browse files

Update README.md

parent 47eeca18
No related merge requests found
# KLE0197
## UI_2
* Prvotní implementace inventářového systému inspirovaném hrou Once Human
* Prvotní implementace stavěcího systému
* Prvotní implementace NPC dialogů
- Prvotní implementace inventářového systému inspirovaném hrou Once Human
- Uživatel může otevřít inventář přes I
- Uživatel může sebrat předměty ze země přes F
- Uživatel může vyhazovat předměty z inventáře podržením X
- Prvotní implementace stavěcího systému
- Stavěcí mód se zapíná/vypíná přes V
- Výběr stavěcí komponenty probíhá v kruhovém menu při podržení B
- Pokud není vybrána stavěcí komponenta, uživatel může postavenou komponentu zničit podržením X
- Prvotní implementace NPC dialogů
- Zatím úplně moc dobře nefunguje
## TODO
- [ ] kategorie v inventáři
- [ ] vyladit stavěcí systém, přidat k němu menu, implementovat nutnost surovin
- [ ] stavěcí komponenty a jak vyřešit rohy
- [ ] případné spojování stavěcích komponent?
- [ ] začít psát do overleafu
- [ ] podívat se víc na dialogy a jejich dynamickou implementaci
......
0% or .
You are about to add 0 people to the discussion. Proceed with caution.
Finish editing this message first!
Please register or to comment