diff --git a/README.md b/README.md
index 6d73a1cd16519e5fb49ee78d21efd44be295cdd4..ea4c88286a9e63f9ba96b058aa6cd1887b1a494a 100644
--- a/README.md
+++ b/README.md
@@ -1,13 +1,22 @@
 # KLE0197
 
 ## UI_2
-* Prvotní implementace inventářového systému inspirovaném hrou Once Human
-* Prvotní implementace stavěcího systému
-* PrvotnĂ­ implementace NPC dialogĹŻ
+- Prvotní implementace inventářového systému inspirovaném hrou Once Human
+	- Uživatel může otevřít inventář přes I
+	- Uživatel může sebrat předměty ze země přes F
+	- Uživatel může vyhazovat předměty z inventáře podržením X
+- Prvotní implementace stavěcího systému
+	- Stavěcí mód se zapíná/vypíná přes V
+	- Výběr stavěcí komponenty probíhá v kruhovém menu při podržení B
+	- Pokud není vybrána stavěcí komponenta, uživatel může postavenou komponentu zničit podržením X
+- PrvotnĂ­ implementace NPC dialogĹŻ
+	- Zatím úplně moc dobře nefunguje
 
 ## TODO
 - [ ] kategorie v inventáři
-- [ ] vyladit stavěcí systém, přidat k němu menu, implementovat nutnost surovin
+- [ ] stavěcí komponenty a jak vyřešit rohy
+- [ ] případné spojování stavěcích komponent?
+- [ ] začít psát do overleafu
 - [ ] podĂ­vat se vĂ­c na dialogy a jejich dynamickou implementaci