Skip to content
Snippets Groups Projects
user avatar
IEpickI authored
0ebe65de
Name Last commit Last update
UI
UI_2
.gitignore
README.md

KLE0197

UI_2

  • Prvotní implementace inventářového systému inspirovaném hrou Once Human
    • Uživatel může otevřít inventář přes I
    • Uživatel může sebrat předměty ze země přes F
    • Uživatel může vyhazovat předměty z inventáře podržením X
  • Prvotní implementace stavěcího systému
    • Stavěcí mód se zapíná/vypíná přes V
    • Výběr stavěcí komponenty probíhá v kruhovém menu při podržení B
    • Pokud není vybrána stavěcí komponenta, uživatel může postavenou komponentu zničit podržením X
  • Prvotní implementace NPC dialogů
    • Zatím úplně moc dobře nefunguje

TODO

  • kategorie v inventáři
  • stavěcí komponenty a jak vyřešit rohy
  • případné spojování stavěcích komponent?
  • začít psát do overleafu
  • podívat se víc na dialogy a jejich dynamickou implementaci